Er du utilfreds med din bestilling og vil gerne returnere den? Det er vi meget kede af at høre. Derfor vil vi gerne høre, hvad vi kan gøre for at tilfredsstille dig.
For at arrangere en returforsendelse beder vi venligst om, at du informerer os via e-mail inden for 14 dage efter modtagelse af din bestilling. Du har derefter op til 14 dage efter modtagelse af returformularen til at returnere varerne. Når vi har modtaget returforsendelsen, sørger vi for, at købsbeløbet tilbagebetales til din konto inden for 5 arbejdsdage.
Bemærk: Hvis du returnerer ordren efter 14 dage efter modtagelse af returformularen, forbeholder vi os ret til eventuelt ikke at refundere det fulde beløb. Dette gælder også, hvis du har modtaget en beskadiget vare. Det er derfor vigtigt, at du kontakter os så hurtigt som muligt, hvis du har modtaget en beskadiget vare.
Hvis varen er ankommet beskadiget, beder vi dig venligst kontakte os, inden du returnerer den. Vi er klar til at finde en passende løsning sammen.
Har du købt en personliggjort vare? Vær opmærksom på, at dette ikke kan returneres.
RETURNER I 3 ENKLE TRIN
Trin 1: Kontakt vores kundeservice via kontaktformularen eller send en e-mail til info@novensa.dk med angivelse af dit ordrenummer.
Trin 2: Returner din bestilling
Send varerne sammen med udfyldt returformular til adressen angivet på returformularen. Sørg for at forsyne pakken med en Track og Trace-kode. Som afsender er du ansvarlig, og vi ønsker at undgå eventuelle misforståelser.
Trin 3: Modtag købsbeløbet på din bankkonto Når vi har modtaget pakken, sørger vi for, at købsbeløbet igen er på din bankkonto inden for 5 arbejdsdage.
Hele siden bliver genindlæst, når du vælger et afsnit.