Ofte stillede spørgsmål og svar

Her finder du de hyppigst stillede spørgsmål. Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål? Så kontakt os på: info@novensa.dk.

Bestelling og levering

Den gennemsnitlige leveringstid er 7-15 dage. Vores produkter sendes til dig direkte fra leverandøren. Denne unikke forretningsmodel giver os store besparelser på lager- og transportomkostninger, og vi kan tilbyde produkterne til en lavere pris end vores konkurrenter.

Vi dækker forsendelsesomkostningerne for ordren på vores egen faktura.

*Nogle gange giver vi et antal varer væk gratis til markedsføringsformål. For at dække omkostningerne lidt, opkræver vi 49DKK for forsendelsesomkostninger.

I 99% af tilfældene leveres ordrer inden for den forventede
forventede leveringstid. Desværre kan det nogle gange ske, at en ordre
bliver forsinket i leveringsprocessen. Du kan tjekke status på din ordre via følgende link:

Spor ordre

Har du ikke modtaget din ordre 3 dage efter den forventede leveringsdato? Så beder vi dig om at venligst kontakte os.

Da vi arbejder med forskellige leverandører, er det muligt, at produkter sendes separat. Hvis der mangler produkter, vil du normalt modtage dem efter 2-3 dage.

Vi beklager ulejligheden.

Ombytning og returnering

Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, kan du bytte eller returnere den inden for 14 dage efter modtagelsen.

Returnering inden for 14 dage efter modtagelse. Produkterne skal være i original stand og mærket. Produktet Produktet må ikke vise tegn på brug.

En returnering skal altid være mærket med en track & trace-kode. Afsenderen er altid ansvarlig for forsendelsen.

Så snart vi har modtaget dine returnerede varer, sørger vi for, at købsprisen bliver krediteret din konto inden for 14 dage.

Track & Trace

denne side kan du indtaste din e-mailadresse og dit ordrenummer for at spore din pakke.

Track & Trace-oplysninger er tilgængelige fra det øjeblik, din pakke ankommer til fragtfirmaet. Bemærk venligst, at der kan være forsinkelser ind imellem.